Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Λαθη που στοιχίζουν...

Αρχες δευτερας λυκειου εκανα ενα τραγικο λαθος... Αρχισα να φερνω τσιχλες στο σχολειο για να περναει η ωρα μου. Αυτο μου αλλαξε ολη την εικονα μεσα στη ταξη... μη σου πω στο σχολειο! Οσοι με εβρισκαν στο δρομο μου ελεγαν "Ρε εχεις τσιχλα;" και εσυ τι να πεις; Οχι δεν εχω, θα σε πουν γυφτο. Οποτε αναγκαστικα να δινω σε οποιον και αν μου ζητουσε! Ε... και δεν θα μπορουσε να μην συνεχιστει στις εξετασεις! Οπότε ολοι σημερα "Δωσε μου μια τσιχλα να μασαω για να μην αγχωνομαι" εδινα εγω μεχρι που εμεινα με μια... παω να την φάω στην περνει απο τα χερια! Παλι δεν αντιδρας γιατι την συμπαθεις και δεν θες να φανεις γυφτος... Α! Και τσιχλες μονο trident senses! Oχι αλλες! 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Κυκλοφορουν τουρκικες απομιμήσεις!!!
Y.Γ. Ξεχασα να προσθεσω πως τρωμε μονο trident senses Σακη Ρουβα (ειναι και για καλο σκοπο) που σε καποιους/ες θυμιζουν μπαμπαλου ή κατι αλλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου