Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Θες να γίνουμε φίλοι;

Καθομαι πολλες φορες και προσπαθω να μετρησω τους φιλους μου. Και οταν λεω φιλους εννοω φιλους και οχι τους 700 απο το fb ουτε αυτους που πιστευεις οτι ειναι αλλα οταν κατσεις και τους μετρησεις ποτε δεν τους υπολογιζεις! Εμενα μου βγηκαν 7! Ξερω οτι αυτοι οι 7 με θεωρουν πραγματικο τους φιλο και οχι μαλακιες! Αν θελησω κατι θα τρεξω σε αυτους ή αν αυτοι με χρειαστουν εγω θα ειμαι διπλα τους... Δεν ξερω αν πιο παλια ειχα και αλλους. Σιγουρα ειχα και αλλους αλλα απο λαθη δικα μου τους εχασα. Μην με ρωτησετε γιατι, επειδη για τον απλουστατο λογο εκανα καποια λαθη που δεν συγχωρουνται ευκολα, Πληγωσα καποιους ανθρωπους χωρις να το θελω και χωρις να το ηξεραν. Εκτος απο αυτους τους "εκλεκτούς" 7 εχω τουλαχιστον αλλους... 3 που μπορει χωρις να το καταλαβαινουν τους θεωρω δικους μου ανθρωπους και πραγματικους μου φιλους! Μπορει και περισοτερο απο τους 7 αλλα αυτοι δεν νομιζω πως με καταλαβαινουν και πως νιωθουν το ιδιο για μενα... Αν ειχα την ευκαιρια θα ηθελα να ζητησω συγνωμη απο αυτα τα 3 ατομα γιατι ο ο λογος που δεν ειμαστε "φιλοι" ειναι οτι δεν ημουν απολειτα σωστος απεναντι τους. Τελος παντων... παω να διαβασω!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου